28 Eylül 2014 Pazar

Gülben Ergen ve Erhan Çelik evlendi!

gulben-ergen-ve-erhan-celik-nikah-resimleri


Gülben Ergen ve Habertürk Tv Genel Yayın Yönetmeni Erhan Çelik dün gerçekleşen özel bir nikahla hayatlarını birleştirdi.


Oğulları Atlas, Ares ve Güney’in babası Mustafa Erdoğan’la 7 yıllık evliliğinin ardından Nisan 2012’de ayrılan Gülben Ergen zorlu bir dönem geçirdikten sonra Erhan Çelik’le tekrar mutluluğu tattı. Bir yıldır aşk yaşayan çift Şirince’nin dağ köylerinden birindeki asırlık konakta, taze lavanta ve başakların kullanıldığı sade ama bir o kadar zarif bir nikah töreniyle mutluluğa yelken açtı. Nikah töreninde çiftin yakın dostları  Taşkın Sabah ve Ciner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kenan Tekdağ şahit olurken nikahı kıyan isim  Selçuk Belediye Başkanı Dr. Dahi Zeynel Bakıcı oldu.


Gülben Ergen nikahtan sonra eşiyle fotoğrafını İnstagram hesabına koydu ve şu duyguları paylaştı…


“Önce “güven” dedi, aşktan önce gelir kabul mü? Dedi, evet dedim.. Sonra saygı dedi, kabul mü? Evet dedim.. Senin anneliğin, benim babalığım bir ömür boyu önceliğimiz dedi. Kabul mü diye sormadı.. Elimi hiç bırakmadan yaşamak isterim ama sen demek biz demek oğullar demek aile olmak demektir.. Sevgili olmayı ailemizin çatısı altında yaşayalım, senin gülün bende hiç solmayacak söz dedi.. Kalbim dedim.. Soyadı artık soyadım.. “Çelik” ”


Nikahtan çok özel kareler:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder