23 Eylül 2014 Salı

Ekin Koç Hayatı ve Fotoğrafları

ekin-koc-kirli-sakal-resimleri


Ekin Koç, 21 Haziran 1992 Alanya (Antalya) doğumludur. Ekin, babasının işi dolayısıyla ilk öğretim eğitimini farklı okullarda tamamlamış sonrasında lise eğitimi için Antalya’da Aldemir Atilla Konuk Anadolu Lisesi’ne gitmiştir. Okul hayatı boyunca başarılı olan genç oyuncu İstanbul Bilgi Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümünü kazanmıştır. Şu anda 2. sınıf öğrencisidir.


Eğitime önem verdiği kadar sosyal çevreye ve spora da eğilimli olan Koç, basketbol, satranç, tenis, futbol ve gitar eğitimleri almıştır. Aynı zamanda oyunculuğu da merak salmış ve 2011 yılında İstanbul’da Akademi 35 Buçuk Sanat Evi’nde Vahide Gördüm ve Altan Gördüm’den özel oyunculuk dersleri almıştır. Oyunculuk yolunda emin adımlarla ilerleyen Koç kendini oldukça geliştirmiş ve ilk dizisi olan Sana Bir Sır Vereceğim’deki Tilki karakteriyle kendini halka sevdirmiştir.


Hem yakışıklılığı hem de başarılı oyunculuğu ile çok sevilen Koç, bu sezon başlayan Benim Adım Gültepe dizisinde Seyfi karakterini canlandırmaktadır. Tilki karakterinde olduğu gibi Seyfi karakterinde de asi bir genci canlandırmaktadır.


Boy : 178 cm   


Kilo : 73 kg   


Ekin Koç Foto Galeri:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder