22 Eylül 2014 Pazartesi

Boncuktan kalp şeklinde ağaç yapımı

boncuktan-kalp-agac-yapimi


Bu muhteşem boncuklu ağacı yapmak için ilk olarak adım birdeki gibi boncuk dizip bükerek 9 tane çicek yapın. Sonrasında yaptığınız bu teli ikiye katlayıp teli birbirine dolayarak adım ikiyi oluşturun. Adım ikideki gibi çiçekli dallardan bir çok yaparak telleri birbirine dolayın ve adım üçü oluşturun. Böylece çiçekler iç içe geçmiş olacak ve çiçekli dallar oluşacak. Daha sonra boncuklarla aynı renkte olacak iplerle teli kaplayın. Adım üçte hazırladığınız çiçek dallarını farklı yerlerden birbirine dolayarak iple kaplayın. Aynı şekilde farklı bir renkte boncuk ve iple bir dal oluşturun. Sonra iki dalı birbirine dolayarak ağaç kökünü oluşturun ve payet ve boncukla kaplanmış bir kaba oturtarak sabitleyin. Böylece ağınızı tamamlamış olacaksınız. Kolay gelsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder