30 Mayıs 2014 Cuma

Star Tv'nin yeni yarışması "Eyvah Düşüyorum" başvuru formu

mehmet-ali-erbil-eyvah-dusuyorum


2012 yılında Eser Yenenler’in sunumuyla ekranlarda yayınlanmaya başlayan ve oldukça sevilen yarışma programı Eyvah Düşüyorum ekranlara yeniden gelmeye hazırlanıyor. Yenenler’in 3 Adam yarışma programına başlamasından dolayı ekranlara veda eden program Mehmet Ali Erbil’in sunumuyla tekrardan ekranlarda.


Yarışmacının diğer 10 yarışmacı ile tek tek yarışarak sorulara cevap vermeye çalışan ve diğer yarışmacıları düşürerek elemeye çalıştığı programa sizden katılmak istiyorsanız başvuru formunu bir an önce doldurmalısınız. Bakalım Mehmet Ali Erbil’in renkli sunumuyla program nasıl olacak?  Eyvah Düşüyorum 30 Haziran 2014 Pazartesi günü Star TV’de yayınlanacak.


EYVAH DÜŞÜYORUM BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYIN!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder