16 Ağustos 2014 Cumartesi

Tarkan'dan bomba klip: "Hop de"!

tarkan-iskender-paydas-hop-de-klip-izle


Aranjör, besteci ve prodüktör olarak müzik sektöründe önemli başarılara imza atan ve iki yıl önce çıkardığı “Zamansız Şarkılar” albümüyle geniş kitlelere seslenen İskender Paydaş’ın, “Zamansız Şarkılar II” albümünün ilk klibi “Hop De” için ikili kamera karşısına geçti. İşte muhteşem ikilinin bomba klibi…



İskender Paydaş feat Tarkan “Hop de” Şarkı Sözü:


Kov kov o şeytanları

Kov kafamdan uzağa

O cin fikirlerin seni

Sonunda düşürmeden tuzağa

(x2)


Koş koş hadi yakala

Bence bu son treni kaçırma

Benim gibi kalenderini

Bulamaz ararsın mumla!


Azıcık eğ o dik başını be güzelim

Arada kapını arala da gireyim

O körolası gururunu bir alt et gel

Ya varımı yoğumu, herşeyimi önüne sereyim


Sen senin hakkından eğer gelemiyorsan

Seni izin ver de ben yola getireyim o zaman

Hop de kendine hop de bi an

Kop gel hadi kop da gel inadından

Hele çak, hele durumu bir çak da

Gör bak neler olacak sonra


Sap sokağıma sap ki şu an

Kap beni kap ele kaptırmadan

Hele tak hele koluna bir tak da

Gör bak neler olacak sonra


Hop de kendine hop de bi an

Kop gel hadi kop da gel inadından

Hele çak, hele durumu bir çak da

Gör bak neler olacak sonra


Sap sokağıma sap ki şu an

Kap beni kap hele kaptırmadan

Hele al, hele koynuna bir al da

Gör bak neler olacak sonra


*****


Yak, yak beni yak ama

Arada bir su serp yangınıma

Dağ dağa kavuştu, biz kavuşamadık

Keçileri kaçıracağım sonunda


Kaç kaç da nereye kadar?

Fazla naz aşık yorar

Aklını başına topla da gel bak,

Bir bir uçup gidiyor yıllar


Azıcık eğ o dik başını be güzelim

Arada kapını arala da gireyim

O körolası gururunu bir alt et gel

Ya varımı ya yoğumu, herşeyimi önüne sereyim


Sen senin hakkından eğer gelemiyorsan

Seni izin ver de ben yola getireyim o zaman


Hop de kendine hop de bi an

Kop gel hadi kop da gel inadından

Hele çak, hele durumu bir çak da

Gör bak neler olacak sonra


Sap sokağıma sap ki şu an

Kap beni kap ele kaptırmadan

Hele tak hele koluna bir tak da

Gör bak neler olacak sonra


Hop de kendine hop de bi an

Kop gel hadi kop da gel inadından

Hele çak, hele durumu bir çak da

Gör bak neler olacak sonra


Sap sokağıma sap ki şu an

Kap beni kap ele kaptırmadan

Hele al hele koynuna bir al da

Gör bak neler olacak sonra


***


Hop de kendine hop de bi an

Kop gel hadi kop da gel inadından

Hele çak, hele durumu bir çak da

Gör bak neler olacak sonra


Sap sokağıma sap ki şu an

Kap beni kap ele kaptırmadan

Hele tak hele koluna bir tak da

Gör bak neler olacak sonra


Hop de kendine hop de bi an

Kop gel hadi kop da gel inadından

Hele çak, hele durumu bir çak da

Gör bak neler olacak sonra


Sap sokağıma sap ki şu an

Kap beni kap ele kaptırmadan

Hele al hele koynuna bir al da

Gör bak neler olacak sonra


Hop de kendine hop de bi an

Kop gel hadi kop da gel inadından

Hele çak, hele durumu bir çak da

Gör bak neler olacak sonra


Sap sokağıma sap ki şu an

Kap beni kap ele kaptırmadan

Hele bak hele tadıma bir bak da

Gör bak neler olacak sonra





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder